Ustalenia Dyrektora Szkoly na rok szkolny 2013-2014

USTALENIA DYREKTORA ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6 W BIAŁYMSTOKU

NA ROK SZKOLNY 2013/2014

22.08.2013r. o godzinie 09.00 w I Liceum Ogólnokształcącym ul. Brukowa 2 odbędzie się konferencja dyrektorów szkół z Prezydentem Miasta Białegostoku.

26.08.2013r. o godzinie 9.00 w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim odbędzie się konferencja dyrektorów szkół z Podlaskim Kuratorem Oświaty.

28.08.2013r. GODZINA 13.00 STOŁÓWKA ZS NR 6 W BIAŁYMSTOKU – PLENARNE POSIEDZENIE RADY PEDAGOGICZNEJ.

28.08.2013r. od godziny 9.00 rozpoczynają się egzaminy poprawkowe.

29.08.2013r. godzina 13.00 – posiedzenie zespołu klasyfikacyjnego gimnazjum

godzina 14.00 – plenarne posiedzenie Rady Pedagogicznej

13.09.2013r. godzina 15.30 – plenarne posiedzenie Rady Pedagogicznej

 

2.09.2013r. godzina 08.00 mała sala gimnastyczna lub stołówka – rozpoczęcie roku szkolnego oddziałów zerowych.
2.09.2013r. godzina 9.00 hala sportowa ZS Nr 6 – rozpoczęcie roku szkolnego klas V-VI oraz gimnazjum
2.09.2013r. godzina 11.00 hala sportowa ZS Nr 6 – rozpoczęcie roku szkolnego klas I-IV

PORZĄDEK  I  PROBLEMATYKA ZEBRANIA RADY PEDAGOGICZNEJ ZESPOŁU SZKÓŁ NR 6

W BIAŁYMSTOKU W DNIU 28.08.2013r. godz. 13.00

 

  1. Otwarcie i przyjęcie porządku obrad. Powitanie wszystkich nauczycieli. Departament Edukacji, w wyniku zbyt małej liczby oddziałów, funkcję 3 zastępcy dyrektora szkoły zlikwidował, jednak od roku szkolnego 2012/2013 pan Krzysztof Bielawiec otrzymuje od dyrektora szkoły delegacje prawne (poza nadzorem pedagogicznym) do wypełniania zadań zastępcy dyrektora szkoły i ta decyzja jest nadal aktualna w roku szkolnym 2013/2014. Powitanie nowych pracowników pedagogicznych w Zespole Szkół Nr 6: Annę Tichoniuk (gimnazjum) zastępować będzie pani Anna Kowalczuk; Elżbietę Kłoszewską (klasy 4-6) zastępować będzie pani Izabela Orłowska; Annę Szargiej (klasy I-III) zastępować będzie pan Krzysztof Babiracki; biologii (gimnazjum za Grażynę Brulińską) uczyć będzie pani Agata Wrona i zaproszenie do współpracy w nowym roku szkolnym 2013/2014.

AWANSE ZAWODOWE

Nauczyciel dyplomowany:

Anna Haplicznik

Iwona Beata Grodzińska

Elżbieta Kłoszewska.

Nauczyciel mianowany:

Agnieszki Jemielity

Anna Kondraciuk

Paweł Skibiński

Ocena pracy dyrektora szkoły Lecha Szargieja wystawiona przez Prezydenta Miasta Białegostoku w uzgodnieniu z Podlaskim Kuratorem Oświaty – wyróżniająca.

Nauczyciele na urlopach dla poratowania zdrowia: Borowska Ewa – mat, Komło Edyta, Prymaka Anna pol, Staśkiewicz Jarosław, Skowrońska Anna, Kłoszewska Elżbieta, Szargiej Anna – ang, Pańkowska Elżbieta, Płachcińska Izabela, Purta Izabela, Walicki Andrzej – wf, Jabłońska Jolanta, Kurzyna Danuta, Jakimowicz Barbara, Terlecka Katarzyna – np.

STYPENDYŚCI I NAGRODZENI

PRZEZ PREZYDENTA MIASTA BIAŁEGOSTOKU:

Mateusz Siemieniuk – wychowawca Agnieszka Rutkowska

  1. Wybór protokolantów na rok szkolny 2013/2014: pani Lucyna Łęczycka, pani Dorota Wysocka, pani Agnieszka Sawczuk i pani Jolanta Romanowicz.
  2. Zatwierdzenie protokołu z poprzedniego posiedzenia rady pedagogicznej. Przypominam, iż obowiązuje uchwała o możliwości zapoznania się z protokołami RP, które znajdują się w szkolnej bibliotece, a nauczyciel wnoszący swoje uwagi ma prawo je zgłosić na piśmie do dyrektora szkoły na początku obrad na pierwszym kolejnym  posiedzeniu.
  3. Podjęcie uchwał w sprawie wyników egzaminów poprawkowych.

Przedmiot

Nazwisko i imię

Pisemny

Ustny

Promocja

Matematyka 5b

 

dostateczny

dostateczny

dostateczny

Matematyka 5c

 

niedostateczny

niedostateczny

niedostateczny promocja warunkowa

Matematyka 4d

 

dopuszczający

dopuszczający

dopuszczający

Matematyka 5b

 

dostateczny

dostateczny

dostateczny

Matematyka 5b

 

dopuszczający

dopuszczający

dopuszczający

Matematyka 2bg

 

dopuszczający

bardzo dobry

dostateczny

Matematyka 1bg

 

niedostateczny

dopuszczający

dopuszczający

Matematyka 2cg

 

niedostateczny

dostateczny

dopuszczający

Matematyka 2ag

 

niedostateczny

dostateczny

dopuszczający

Matematyka 2bg

 

niedostateczny

dostateczny

dopuszczający

Matematyka 2bg

 

dopuszczający

dostateczny

dopuszczający

Pływanie 5c

 

x

x

dopuszczający

Komisja egzaminacyjna:

Matematyka 28.08.2013r. godz. 9.00 – Bożena Janiak, Agnieszka Rutkowska, Jolanta Klepadło, Dorota Szmidt i Dariusz Ralicki

  1. Funkcjonowanie szkoły w roku szkolnym 2013/2014 – organizacja roku szkolnego: SP liczy sobie 644 uczniów  w 25 327 (dziewcząt) klasach 0,I-VI; PG liczy sobie 251 (117 dziewcząt) uczniów w 9 klasach I-III.

– Przydział wychowawstw, przedmiotów nauczania dla poszczególnych nauczycieli.

– Przydział sal lekcyjnych oraz pracowni dla poszczególnych klas i nauczycieli.

– Kalendarz roku szkolnego.

– Przydział czynności dodatkowych dla nauczycieli

– Zaopiniowanie tygodniowego planu (rozkładu) zajęć.

  1. Zatwierdzenie szkolnego zestawu programów nauczania.
  2. Omówienie zasad i terminów przygotowania dokumentacji pedagogicznej nauczycieli.
  3. Uzupełnienie składów komisji zespołów nauczycielskich przedmiotowych i zadaniowych.
  4. Zatwierdzenie planu doskonalenia zawodowego nauczycieli.
  5. Przyjęcie sprawozdania z wykonania planu nadzoru pedagogicznego za rok szkolny 2012/2013. .
  6. Zadania nauczycieli: zapoznaje uczniów z zakresem realizacji podstaw programowych, informuje o obowiązujących podręcznikach, zbiera opinie o zdolnościach i zainteresowaniach, wpisuje do dziennika nazwę programu i podręcznika, omawia z uczniami plany sprawdzianów, egzaminów i konkursów, przygotowuje rozkład materiału z danego przedmiotu, przypomina o przedmiotowych zasadach oceniania z pisemnym potwierdzeniem przez rodziców, zapoznaje się z opiniami poradni psychologiczno-pedagogicznymi z potwierdzeniem pisemnym u pedagoga, zbiera deklaracje uczniowskie, przypomina o zasadach bhp w szkole i w pracowniach, zakłada dokumentację szkolną.
  7. Zadania wychowawcy: opracowuje plan pracy wychowawczej z zaopiniowaniem przez uczniów i rodziców, zapoznaje uczniów ze statutem szkoły, WSO, regulaminami wewnętrznymi (prawa i obowiązki), kalendarzem imprez szkolnych, terminami zebrań rodzicielskich, planem ewakuacji, zarządzeniami dyrektora szkoły, powołuje samorząd klasowy i rodzicielski, zapoznaje ze stanem organizacji szkoły – dyżury uczniowskie i nauczycielskie, dyżur dyrektorski, pielęgniarki, psychologa, pedagoga, zakłada dokumentację klasową – arkusze ocen, dziennik klasowy, pisemna zgoda rodziców na udział w programie „Owoce w szkole” i „Szklanka mleka”.
  8. Kierunki i priorytety na nowy rok szkolny 2013/2014, informacje z narad dyrektorów szkół z prezydentem 22.08.2013r. w I LO Białystok i kuratorem 26.08.2013r. w Podlaskim Urzędzie Wojewódzkim, a w szczególności:

a) PREZYDENT: budżet miasta 2012 to 1.113.222.651, budżet oświaty to 509.829.688 – subwencja 66,15% stanowi 337.000.000; zlikwidowano 266 etatów obsługowych (10%); na remonty wydano ponad 7.000.000 PLN; budżet miasta 2013 to 1.167.218.849, budżet oświatowy to 540.247.325 co stanowi 67% i ma być budżetem zadaniowym. Miasto do oświaty dokłada 150.000.000 złotych. Ubyło 126 etatów administracyjno-obsługowych (w 2 lata zwolniono prawie 400 osób). Przeznaczono 12 mln na inwestycje, w tym 2 mln na remonty (naszej szkole obiecano na okna na basenie, a nie dostała NIC!). W Białymstoku jest 433 jednostki oświatowe, w tym 202 publiczne. W naszych szkołach uczy się 47074 uczniów w 2015 oddziałach i mamy 141 dyrektorów (56 PP, 31 SP, 23 PG, 16 LO, 24 ZSZ – czegoś brakuje?) 90% populacje jest objętych opieką przedszkolną.

1. Białostocka Karta Rodziny (rodziny z 3 i więcej dziećmi).

2. Wychowanie do życia w rodzinie – dbać o jakość kształcenia (wykład dr Antoniego Zięby na temat „Rola i znaczenie wychowania do życia w rodzinie” – główne przesłanie to promocja naturalnego zapobiegania ciąży).

3. Białostockie talenty XXI wieku.

4. Światowe Dni Młodzieży Kraków 2016.

5. Jubileusz 1050-lecia państwowości polskiej.

6. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.

7. Doradztwo zawodowe.

8. XV Białostockie Forum Szkół „Być sobą, aby być kimś”.

9. Projekty unijne w zakresie doskonalenia nauczycieli – trzeba w tym brać udział.

10. Życzenia: ks. Sęczek, ks. Fiedorczuk, KO R.Pszczółkowski, ZZ M.Mieszalska-Goroszkiewicz, W.Rekść, Rychter-Wasiluk.

11. do 28.08 – aneks arkusza, 2.09 – budżet, 10.09 – wyprawka, 23.09 – SIO (10.09), 16.09 – stypendia (23.09 – do UM), 12.09 – remonty, 30.09 – odpisy socjalne, 3.10 – SIO (30.09).

12. Korespondencję otwierać o 9 i 14. Prośba o rzetelne SIO. Prośba o dobrą organizację pracy szkoły w wakacje (dyżury dyrektorów, pedagogów, administracji itp.)

13. Język rosyjski jako nadobowiązkowy w klasach VI ma być zorganizowany z godzin karcianych (prośba pani dyrektor Lucji Orzechowskiej).

14. Podanie o urlop składać kompletne z informacją o zastępstwie.

15. Podanie o delegację zgodnie z prawem.

16. Miejska Inauguracja Roku Szkolnego 2013/2014:

2.09.2013r. godz. 17.00  – Molebień w Katedrze Prawosławnej

3.09.2013r. godz. 09.00 – Msza w Bazylice Katedralnej

10.30 – Miejska Inauguracja w Auli Magna Pałacu

11.45 – Medale „Diligentiae-za pilność”

17.45 – stypendia Prezydenta Miasta Białegostoku

b)      KURATOR: 202000 uczniów, 1800 placówek, 24500 nauczycieli (8 uczniów na 1 nauczyciela), 187 ewaluacji zewnętrznych, w tym 50 całościowych; 385 kontroli planowych, w tym 169 zaleceń; 147 kontroli doraźnych, w tym 120 zaleceń; główne zalecenia – ograniczony udział rodziców w procesie decyzyjnym, nie analizuje się osiągnięć, nie korzysta się z EWD, mała aktywność uczniów w procesie edukacyjnym.

1)      Inne działania Podlaskiego Kuratora Oświaty: wspieranie działań w związku z obniżeniem wieku szkolnego (14% sześciolatków w szkole), bezpieczna szkoła, w 13 szkołach programy naprawcze, konkursy przedmiotowe (690 w SP i 950 w PG), konkursy tematyczne w tym olimpijski, wypoczynek, kształcenie integracyjne, kształcenie cudzoziemców, konferencje i seminaria.

2)      Kierunki polityki państwa: reforma programowa w klasach V SP i II LO; wspieranie rozwoju dziecka młodszego; jakość pracy szkół ponadgomnazjalnych; bezpieczeństwo i zdrowie uczniów; kształcenie uczniów niepełnosprawnych.

3)      Plan nadzoru: wybór podręcznika i obrót w szkołach, zgodność realizacji zajęć edukacyjnych z planami, podstawa programowa w klasach I-III, praca świetlic, niepełnosprawni w szkole, bezpieczeństwo w szkole, praca sekretarza szkoły, obowiązki dyrektora szkoły w zakresie naruszania prawa (85 6702171 Rzepniewska).

4)      KOMUNIKATY: konkursy przedmiotowe poprzez stronę internetową Kuratorium – terminy 12.09 i 4.10; granty w związku z nową perspektywą budżetową UE; konferencja „Ocenianie kształtujące” 15-16.11.2013r. i warto tam być; gromadzenie danych o „niebieskich kartach”; szkoła z klasą, konkurs o Simonie Kossak; akcja WspieramyKlub.pl; 8 Kongres Zarządzania Oświatą – warto pojechać; program „Owoce w szkole” – wnioski do 11.09 i „Szklanka mleka” – wnioski do 11.09, ankietę wypełniamy do 31.10.2013r. (ważna jest zgoda rodzica na owoce i mleko); akcja Kuriera Porannego na mecenasów wiedzy.

5)      Marsz Żywej Pamięci Polskiego Sybiru – 6.09.2013r. godzina 10.00 przy Pomniku Katyńskim

6)      Rządowy program pomocy uczniom w 2013 roku „WYPRAWKA SZKOLNA” – rodzice z wnioskami zgłaszają się do pań pedagogów

7)      Prace nad SIO, ustawą o systemie oświaty, KN i innymi dokumentami;

8)      Dożywianie, wypoczynek, bezpieczeństwo.

9)      Zakończenie roku szkolnego – 27.06.2014r.;

  1. Najważniejsze wnioski do pracy w nowym roku szkolnym 2013/2014 (z ostatniej Rady Pedagogicznej spisane przez Komisję Uchwał i Wniosków – nie dostarczono, więc trzeba je odczytać na radzie Prymaka Anna, Botwina Tomasz, Jakimowicz Barbara).

A)    Zwiększyć liczbę uczniów biorących udział w konkursach przedmiotowych i innych (unormować sprawozdawczość). Poprawić jakość i efektywność zajęć pozalekcyjnych. Lepiej wykorzystać godziny karciane, szczególnie do pracy z uczniem słabszym.

B)     Poprawić wyniki sprawdzianów i egzaminu gimnazjalnego oraz międzyszkolnego współzawodnictwa sportowego.

C)    Zmieniają się zasady pomocy psychologiczno-pedagogicznej. Proszę pedagogów o przygotowanie informacji pisemnej w tej sprawie, a jej dystrybucję omówimy później. W wakacje mieliśmy kontrolę Podlaskiego Kuratora Oświaty i niestety, ona wypadła blado: dokumenty nie są dopracowane.

D)    Zadbać o dyżury nauczycielskie do ostatniego dnia lekcji szkolnych z uwzględnieniem placu zabaw i posesji szkolnej.

E)     Udział w programie: „Edukacja i wdrażanie zasad prawidłowego żywienia i aktywności fizycznej w przedszkolach, szkołach podstawowych, gimnazjalnych i średnich oraz ocena wpływu tej edukacji na sposób żywienia, stan odżywiania oraz poziom aktywności fizycznej i wiedzy dzieci i młodzieży projektu edukacyjnego KIK/34 w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy – Zapobieganie nadwadze i otyłości oraz chorobom przewlekłym poprzez edukację społeczeństwa w zakresie żywienia i aktywności fizycznej” prowadzonego przez Instytut Żywności i Żywienia im. prof. dra med. Aleksandra Szczygłą w Warszawie oraz AWF Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Koordynatorzy ZS 6 – Anna Kondraciuk i Ewa Szewczyk.

F)     Zadbać o efekty pedagogizacji rodziców. Zobowiązać zespół psychologiczno-pedagogiczny o konkretne działania w tym zakresie.

G)    Przeprowadzić szkolenie z OC i bhp, w tym ewakuacja szkoły.

H)    Opracować zasady rozliczania się z nauki uczniów z obwodu szkoły, w tym przebywających za granicą.

I)       Poprawić dbałość o sprzęt szkolny, szczególnie o sportowy. Wyegzekwować odpowiedzialność za powierzone mienie szkolne dla poszczególnych nauczycieli.

J)       Poprawić pracę nauczycieli kształcenia zintegrowanego w dziedzinie kultury fizycznej. Chodzi o regularne lekcje WF na odpowiednim poziomie i w odpowiednim stroju nauczyciela. Zalecam, aby z każdą klasą I-III współpracował nauczyciel wf, nawet w powiązaniu z realizacją godzin karcianych.

K)    Przeanalizować przyczyny i zdecydowanie na lekcjach wf ograniczyć możliwości ulegania wypadkom.

L)     Uczeń zwolniony z ćwiczeń z wychowania fizycznego jest asystentem nauczyciela w czasie lekcji. Zalecam w dzienniku lekcyjnym z WF zaznaczać frekwencję następująco: OC – obecny ćwiczący, ON – obecny niećwiczący, NB – nieobecny

M)   Praca w klasach mieszanych: 7-latki i 6-latki. Najlepiej 7-latka posadzić z 6-latkiem z celem opieki i niesienia pomocy (jak pisać, pożyczyć gumkę itd.). Zróżnicowana praca nauczyciela (6-latki wolniej pracują i powinny mieć łatwiejsze zadania oraz mniej do wykonania).

N)    Bezwzględnie przestrzegać tajemnicy Rady Pedagogicznej, szczególnie nie omawiać jej przebiegu z rodzicami.

O)    Dokładniej prowadzić dziennik 2 godzin karcianych opisując okładkę zgodnie z wymogami dyrekcji.

P)     Segregować udział szkoły w uroczystościach miejskich wybierając tylko najważniejsze.

Q)    Przedmiotowe Systemy Oceniana powinny być szerzej znane społeczności szkolnej i respektowane przez nauczycieli.

R) Obowiązkowo należy ewaluować PSO z wychowania fizycznego do 15.09.2013r.

S)     Wycieczki po kraju powinny mieć więcej atutów edukacyjnych. Ujednolicić sprawozdawczość z wypoczynku wakacyjnego.

T)     Jednoznacznie współpracować z Radą Rodziców w zakresie składek finansowych (ksero, RR, basen, inne)

U)    kontrowersje wokół tematu wyboru podręcznika szkolnego List MEN w sprawie wyboru podręczników: W ZS 6 Białystok nauczyciel informuje na piśmie wraz z uzasadnieniem, Radę Pedagogiczną o wyborze podręcznika na co najmniej 3 lata w terminie przewidzianym na posiedzenia tego Gremium przed 15 czerwca każdego roku. Bez tej informacji nauczyciel podlega sankcjom przewidzianych w Karcie Nauczyciela.

V)    Protokoły z posiedzenia rad pedagogicznych mogą być pisane komputerowo.

W)  Praca sekretariatu szkoły oraz współpracujących z nimi woźnych wymaga ewaluacji (sekretariat od 7.45 do 15.45, praca woźnych bardzo elastyczna).

 

Mocne strony pracy szkoły:

A)    Ogólna ocena pracy szkoły jest bardzo dobra.

B)     Zadawalające wyniki uczniów w konkursach przedmiotowych.

C)    Niezłe wyniki ze sprawdzianu SP i egzaminu PG.

D)    Przyzwoite wyniki we współzawodnictwie sportowym.

E)     Dobra, lecz wymagająca w dalszym ciągu zmian, praca klas sportowych.

F)     Bardzo dobra praca opiekuńczo-wychowawcza.

G)    Bardzo dobra praca zespołu świetlicowego.

H)    Niezła praca zespołu psychologiczno-pedagogicznego.

I)       Dobra praca kształcenia zintegrowanego.

J)       Znaczna poprawa pracy zespołów przedmiotowych.

K)    Bardzo dobra współpraca Rady Pedagogicznej z Radą Rodziców.

L)     Bardzo dobra współpraca kierownictwa szkoły.

M)   Bardzo dobra współpraca dyrekcji ze związkami zawodowymi.

N)    Zwiększyła się samorządność Samorządu Uczniowskiego.

O)    Wszyscy nauczyciele wywiązują się z obowiązku godzin karcianych.

Co nas jeszcze cieszy?

A)    Bardzo duże grono Przyjaciół.

B)     Znakomita współpraca z Radą Rodziców naszej szkoły.

C)    Dobra integracja obu naszych szkół.

D)    Umiemy trzymać dobry poziom dydaktyczny mierzony sprawdzianem-egzaminem oraz wynikami w konkursach przedmiotowych.

E)     Większość nauczycieli to znakomici fachowcy i na nich będziemy bazować naszą edukacyjną przyszłość.

F)     Nasza szkoła jest placówką bezpieczną i oferującą bogatą gamę zajęć pozalekcyjnych.

G)    Coraz więcej jesteśmy zauważani przez służby Prezydenta Miasta Białegostoku, a to stwarza szansę na intensywniejszy rozwój.

H)    Posiadamy jasną i realną wizję przyszłości, a więc wiemy, do czego mamy dążyć.

Co nas jeszcze martwi?

A)    Narastająca i często bezsensowna, biurokracja.

B)     Dlaczego nasi uczniowie tylko lubią nauczycieli wf grających w piłkę nożną?

C)    Nienajlepsza atmosfera pracy, a szczególnie martwi brak współpracy między pracownikami szkoły.

D)    Mało efektywna współpraca z rodzicami podczas rozwiązywania konkretnych problemów. Zbyt wiele wywiadówek nie przygotowanych i na słabym poziomie.

E)     Mało skuteczna informacja do uczniów i rodziców o standardach szkolnych powodująca niekiedy niepotrzebne konflikty. Wyścig szczurów nabiera tempa.

F)     Pomimo tego, iż Polacy znakomicie znają się na medycynie i oświacie, to nie koniecznie to dotyczy naszej szkoły. Niestety, wzrasta liczba rodziców o nastawieniach pretensjonalnych i bez chęci jakiejkolwiek współpracy. Dotyczy to także wąskiej grupy pracowników szkoły. Martwią mnie w dalszym ciągu skargi i donosy do naszych szkolnych przełożonych zamiast swoją złość wyładować w dyrektorskim gabinecie.

G)    KARTA SAMOOCENY NAUCZYCIELA nie zawsze jest wypełniona zgodnie z intencją kierownictwa szkoły. Musimy nauczyć się odpowiadać na pytanie precyzyjnie i konkretnie. „Twórczość” nauczycieli jest nie do akceptacji.

  1. Podjęte decyzje dyrektora Zespołu Szkół Nr 6 w Białymstoku:

1)      Inauguracja nowego roku szkolnego 2013/2014 w trzech grupach: klasy 0 – 3.09.2013r. godzina 11.00 – prowadzi mgr Krzysztof Bielawiec i mgr Andrzej Wróblewski, klasy I-IV – 2.09.2013r. godzina 11.00 – prowadzi mgr Andrzej Wróblewski, klasy V-VI oraz gimnazjum – 2.09.2013r. godzina 9.00 – prowadzi mgr Bożena Janiak; Nauczyciele nie mający wychowawstw powinni wziąć udział w inauguracji roku szkolnego za stołem prezydialnym w jednej z dwóch akademii.

2)      Najważniejsze sprawy podejmowana na inauguracyjnym posiedzeniu Rady Pedagogicznej ZS 6 niebędące tajemnicą służbową będą umieszczone na stronie internetowej.

3)      Zwolnienia z posiedzenia rad pedagogicznych, komisji i zespołów będą uwzględniane tylko w formie pisemnej skierowanej skutecznie tylko do dyrektora szkoły przed terminem posiedzenia.

4)      Nagrody oraz dodatki motywacyjne będą przyznawane za konkretne osiągnięcia szkolne. Za to, że pracownik szkoły dobrze pracuje – otrzymuje się miesięczną pensję. Zgodnie z prawem, tydzień pracy wynosi 40 godzin.

5)      Zerówka 9-godzinna: śniadanie w stołówce, pomagają panie z kuchni rozkładając posiłek i po zjedzeniu robią porządek; obiad w stołówce, pomagają panie ze świetlicy; podwieczorek w stołówce, przygotowuję panie z kuchni tak jak śniadanie, ale sprząta pani sprzątająca stołówkę.

6)      Utrzymanie i powołanie:

A)    mgr Krzysztofa Bielawca jako zastępcę dyrektora szkoły (bez nadzoru pedagogicznego);

B)     mgr Adama Roszkowskiego z zadaniami wspomagającymi rozwój narciarstwa biegowego;

C)    mgr Waldemara Grzegorzewskiego z zadaniami wspomagającymi rozwój badmintona;

D)    mgr Grażynę Popielarz z zadaniami wspomagającymi pracę świetlicy i szkolnej stołówki;

E)     Waldemara Leszczyńskiego z zadaniami wspomagającymi sport kwalifikowany wraz z jego konsekwencjami (rozbudowa hali sportowej, ośrodek sportów zimowych w Lesie Pietrasze, ośrodek szkolenia olimpijskiego i inne);

  1. Decyzja dyrektora szkoły w sprawie szkolenia w klasach sportowych w roku szkolnym 2013/2014:

Współzawodnictwo miejskie szkół podstawowych 2012/2013: (trenerzy: Aneta Piotrowska, Dariusz Ralicki, Julita Grzegorzewska, Jarosław Czyżewski, Beata Świrydowicz, Jolanta Jabłońska, Katarzyna Kalinowska-Ralicka)

Pozycja

Szkoła

Łączna

Poz. DZ.

Pkt. DZ

Poz. CHŁ

Pkt. CHŁ

1

SP 47

675

1

360

3

315

2

SP 32

651

2

325

1

326

3

SP 19

614

4

299

4

315

4

SP 50

573,5

8

247,5

2

326

5

SP 45

566,5

3

305

8

261,5

6

SP 12

538,5

6

263,5

5

275

D z i e w c z ę t a   2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Olimpijka (BŚ,JJ,KK)

Sztafety przełajowe

Biegi przełajowe

Badminton

Igrzyska LA

 

Pływanie

Czwórbój

 

C h ł o p c y   2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Badminton (GJ)

Olimpijka (BŚ,JJ,KK)

Sztafety przełajowe

Biegi przełajowe

Igrzyska LA

Pływanie

 

Tenis stołowy

Piłka ręczna (kl.V)

Unihokej

Współzawodnictwo miejskie gimnazjów 2012/2013: (trenerzy: Izabela Purta, Zofia Jabłońska, Tomasz Botwina?)

Pozycja

Szkoła

Łączna

Poz. DZ.

Pkt. DZ

Poz. CHŁ

Pkt. CHŁ

1

PG 15

675

2

315

1

360

2

PGS 19

648

1

334

2

314

3

PG 18

603

5

298

4

305

4

PG 6

599

6

293

3

306

5

PG 12

582,5

3

306

7

276,5

6

PG 20

560

7

280

5

280

D z i e w c z ę t a   2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Badminton (GW)

Piłka ręczna (kl.I)

Biegi przełajowe

Sztafety przełajowe

Liga LA

Piłka nożna

Gimnazjada LA

Piłka ręczna

Pływanie

 

C h ł o p c y   2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Badminton (GW)

 

Piłka ręczna

Piłka ręczna (kl.I)

Gimnazjada LA

Sztafety przełajowe

Liga LA

 

Współzawodnictwo wojewódzkie szkół podstawowych 2012/2013:

Poz.

Szkoła

Suma pkt.

Miejsce DZIEWCZĄT

Punkty

Miejsce CHŁOPCÓW

Punkty

1

SP 47 Białystok

999

1

605

6

394

2

SP 32 Białystok

942

2

464

2

478

3

SP 11 Suwałki

870

5

414

3

456

4

SP 7 Łomża

826

7

398

5

428

5

SP 1 Sokółka

730

11

336

7

394

6

SP 3 Augustów

727,5

30

200

1

527,5

D z i e w c z ę t a   2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Narciarstwo (PA)

 

 

Badminton

 

 

C h ł o p c y  2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Badminton (GJ)

Narciarstwo

 

 

 

 

Współzawodnictwo wojewódzkie gimnazjów 2012/2013:

Poz.

Szkoła

Suma pkt.

Miejsce DZIEWCZĄT

Punkty

Miejsce CHŁOPCÓW

Punkty

1

PGS 19 Białystok

985,5

2

524,5

5

461

2

PG Suchowola

950

3

480

3

470

3

PG 15 Białystok

929,5

7

412,5

1

517

4

PG 7 Suwałki

905

6

414,5

2

490,5

5

PG 12 Białystok

867

4

459

7

408

6

PG 3 Suwalki

846,5

5

430

6

416,5

D z i e w c z ę t a  2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

 

Narciarstwo

Badminton

Aerobik

 

 

 

C h ł o p c y  2012-2013

I miejsce

II miejsce

III miejsce

IV miejsce

V miejsce

VI miejsce

Badminton (GW)

 

Narciarstwo

 

Piłka ręczna

 

Siła dyscyplin Zespołu Szkół Nr 6 w roku 2012/2013 (do współzawodnictwa PW SZS wlicza się 5 najlepszych dyscyplin):

PG 12 – trenerzy dziewcząt: Waldemar Grzegorzewski – opiekun Tomasz Botwina, Katarzyna Kiczkajło, Adam Roszkowski, Zofia Jabłońska, Izabela Purta, Anna Kuczyńska

Gimnazja:

DZIEWCZĘTA

Powiat

Finał

suma

Badminton

45

88

133

Narciarstwo

 

112

112

Przełaje indywidualne

39

35

74

Liga LA

34

38

72

Aerobik

 

68

68

Przełaje sztafety

34

33

67

Gimnazjada LA

30

27

57

Piłka ręczna

30

 

30

Pływanie

27

 

27

PG 12- trenerzy chłopców: Waldemar Grzegorzewski – opiekun Tomasz Botwina, Katarzyna Kiczkajło, Adam Roszkowski, Andrzej Walicki

Gimnazja:

CHŁOPCY

 

Powiat

Finał

suma

Badminton

45

120

165

Piłka ręczna

34

41

75

Narciarstwo

 

68

68

Przełaje indywidualne

23

34

57

Gimnazjada LA

30

13

43

Przełaje sztafety

27

 

27

Liga LA

27

 

27

Pływanie

23,5

 

23,5

Unihokej

23

 

23

SP 32 – trenerzy dziewcząt: Julita Grzegorzewska, Czesław Szwabczyński, Aneta Piotrowska, Adam Roszkowski, Dariusz Ralicki

 

DZIEWCZĘTA

podstawówki:

Powiat

Finał

suma

Badminton

39

86

125

Narciarstwo

 

120

120

Przełaje sztafety

39

37

76

Igrzyska LA

39

36

75

Przełaje indywidualne

39

29

68

Pływanie

30

37

67

Aerobik

 

44

44

4-bój

34

 

34

SP 32 – trenerzy chłopców: Julita Grzegorzewska, Czesław Szwabczyński, Aneta Piotrowska, Adam Roszkowski, Jarosław Czyżewski

podstawówki:

CHŁOPCY

 

Powiat

Finał

suma

Badminton

45

120

165

Narciarstwo

 

108

108

Pływanie

34

38

72

Przełaje sztafety

39

29

68

Przełaje indywidualne

34

31

65

Igrzyska LA

39

21

60

4-bój

27

 

27

Tenis stołowy

27

 

27

Szkolenie w klasach sportowych 2012/2013 – tak było:

SP Nr 32 – n a r c i a r s t w o

I reprezentacja                      – Aneta Piotrowska

II reprezentacja                    – Katarzyna Kiczkajło / Adam Roszkowski

IVa                                        – Helena Leszczyńska

SP Nr 32 – b a d m i n t o n

I reprezentacja                      – Julita Grzegorzewska

II reprezentacja                    – Tomasz Botwina

IVa                                         – Julita Grzegorzewska

PG Nr 12 – n a r c i a r s t w o

I reprezentacja                      – Katarzyna Kiczkajło / Adam Roszkowski

PG Nr 12 –narciarstwo/lekkoatletyka

II grupa                                  – Izabela Purta (lekkoatletyka dziewcząt)

III grupa                                – Izabela Purta (lekkoatletyka dziewcząt)

PG Nr 12 – b a d m i n t o n

I reprezentacja                      – Tomasz Botwina

II reprezentacja                    – Elżbieta Pańkowska

PG 12                                     – badminton/piłka ręczna

III grupa                                – Monika Szawiel

PG 12 – l e k k o a t l e t y k a

I grupa                                   – Andrzej Walicki (lekkoatletyka chłopców)

II grupa                                  – Andrzej Walicki (lekkoatletyka chłopców)

III grupa                                – Zofia Jabłońska (lekkoatletyka dziewcząt)

Nie sprawdziła się koncepcja prowadzenia szkolenia w oparciu o reprezentacje szkoły w tym zespole ludzkim. Wobec powyższego pozostaje bronić istoty istnienia klas sportowych w kontekście etatów nauczycielskich, a sukcesów poszukiwać w szkoleniu klubowym. Oczekując na decyzje Ministerstwa Edukacji Narodowej, i wobec powyższego poszukiwanie efektywności w pracy klas sportowych należy oczekiwać w podwyższaniu sprawności ogólnej i specjalistycznej poprzez pomiar efektów i ocenę postępów każdego ucznia przypisanego do klasy sportowej.

Wskazania do pracy od 1.09.2013r.:

Klasy sportowe gimnazjum powinny 3 razy zajęcia 2-godzinne w tygodniu rozpoczynać rano.

Klasa IVa sportowa prowadzi zajęcia o różnych porach.

Docelowo klasy sportowe Va i VIa powinny mieć 3 razy zajęcia 2-godzinne wspólnie na końcu swoich lekcji.

Każda klasa sportowa 1 lekcję przeprowadza na basenie.

Każdy trener w klasie sportowej opracowuje w terminie do 10.09.2013r. 3 plany: pierwszy – zajęcia na basenie, drugi – realizacja podstawy programowej, trzeci – realizacja specjalistycznego szkolenia sportowego. Oczekuję w tych planach: oceny zasobów ludzkich i ich możliwości sportowych, postawienie celów przed każdym uczniem oraz tematów lekcji-zajęć.

Klasy sportowe wpisują tematy zajęć do dziennika głównego.

Przypominam o ważnych badaniach lekarskich.

Przewiduję zmianę zasad nadzoru pedagogicznego w klasach sportowych. Przewiduję sprawdziany dyrektorskie.

  1. Sprawy różne.

1)      Drugie posiedzenie Rady Pedagogicznej Zespołu Szkół Nr 6 w Białymstoku w nowym roku szkolnym 2012/2013 odbędzie się 13 września (piątek) o godzinie 15.30, na której zapoznamy Państwa z nadzorem pedagogicznym, planem pracy szkoły, kalendarzem imprez, zmianach w statucie, zakresem zadań obowiązkowych (2 godziny karciane) i dodatkowych, zmianach w szkolnym systemie oceniania, zatwierdzenie planów pracy zespołów samokształceniowych i zespołów zadaniowych, przeprowadzenie wyborów do rady rodziców itp.

2)      Zebranie katedry WF odbędzie się 16.09.2012r. (poniedziałek) o godzinie 15.30 w sali K13 (za basenem).

3) Wszystkich pracowników szkoły prosimy o szczególne zwracanie uwagi na bezpieczeństwo. Nie może być mowy o obojętności i „odwracaniu się” od krzywdy, jaka może się wydarzyć w zasięgu naszych oddziaływań. Bezwzględnie zapoznać uczniów z prawem szkolnym, szczególnie z planem wychowawczym oraz z WSO. W PRZYPADKU ZAISTNIALEGO WYPADKU NAJPIERW UDZIELAMY POMOCY POPRZEZ PIELEGNIARKĘ, PÓŹNIEJ WYKONUJEMY INNE CZYNNOŚCI.

4)      Serdecznie dziękujemy z pracę podczas obozów i półkolonii w okresie wakacji.

5)      Serdecznie dziękujemy nauczycielom i moim zastępcom za pracę podczas wakacyjnych remontów.

6)      Utrzymujemy zasadę, iż gimnazjaliści wchodzą i wychodzą ze szkoły wejściem od strony gimnazjum, a uczniowie podstawówki wejściem głównym do szkoły.

7)      Czekamy na wnioski o awans zawodowy.

8)      Prosimy o zaplanowanie 2 godzin (z Karty Nauczyciela) zajęć na etat w tygodniu i wpisanie jej także do druku pani Bożeny Janiak.

9)      Proszę wszystkich nauczycieli o deklarację prac w zespołach i komisjach Rady Pedagogicznej ZS Nr 6 poprzez wpisanie się na odpowiednim druku.

10)  Wszelka dokumentacja pedagogiczna nauczyciela winna być zrobiona do 10.09.2012r.

11)  Uczniów do dzienników lekcyjnych wpiszemy po 10.09.2012r. ale już z pełnymi danymi.

12)  Dyżury nauczycielskie zostały określone na wydrukach z planem lekcji dla nauczyciela.

13)  Prosimy o jak najliczniejsze przeprowadzanie lekcji wychowania fizycznego na świeżym powietrzu. W przypadku złej pogody, każda grupa na wf powinna mieć swoje miejsce na terenie szkoły. Zalecam wspólne uzgodnienie miejsc prowadzenia zajęć wf z wykorzystaniem całej bazy sportowej. Do 5.09.2012r. czekam na rozdysponowanie lekcji wf co do miejsca ich odbywania podczas złej pogody.

14)  Zespół Szkół Nr 6 w Białymstoku ma jedną stronę internetową. Swoją stronę ma także klub sportowy, której administratorem jest osoba prywatna Mieczysław Baranowski. Proszę o pisanie artykułów, a nie czekanie, aż napisze dyrektor.

15)  W szkole działać będzie 1 rada pedagogiczna, jedna rada rodziców, 1 samorząd uczniowski. Przypominam, iż kadencja Rady Rodziców trwa 3 lata, niemniej jednak we wrześniu należy przeprowadzić (w drugim roku kadencji) nowe wybory uzupełniające. Czas mamy do 30.09.2013r. Przypominam, iż w sprawie wyboru nowego przedstawiciela do RR postępujemy jak w projekcie protokołu.

16)  Kontynuujemy program testów sprawnościowych wg procedur europejskich do wszystkich klas, a szczególnie sportowych w naszej szkole w terminie 5-10.10.2013r. oraz 15-20.06.2014r. Szczegółowy regulamin wraz z miejscem przeprowadzenia sprawdzianów z udziałem kadry kierowniczej szkoły opracował pan mgr Andrzej Walicki w porozumieniu z dyrektorem szkoły w poprzednim roku szkolnym.

17)  Przewiduję badanie kompetencji uczniowskich w wykorzystaniem urządzeń cyfrowych w ramach nadzoru w losowo wybranych klasach naszej szkoły począwszy od grudnia 2013 roku.

18)  Doprecyzowania wymaga WSO z wf, czego objawem są problemy z reprezentowaniem szkoły na zewnątrz.

19)  W roku szkolnym 2013/2014 w ZS 6 obowiązuje 1 kalendarz imprez. Pełnomocnikami RP są panie: Jolanta Klepadło i Beata Wlazło. Zgłoszenia imprez dokonujemy do 10.09.2013r. do dyrektora szkoły.

20)  Zgłoszenia wszystkich zajęć pozalekcyjnych (prowadzonych przez szkołę, karciane, Radę Rodziców, klub i społecznie) zgłaszamy pisemnie do 10.09.2013r. do dyrektora szkoły. Druk do wzięcia jest w sekretariacie szkoły.

21)  Karnety na naukę pływania będą sprzedawane od następnego tygodnia tj. od 9.09.2013r. z datą 16.09.2013r.

22)  Oczekujemy większego wykorzystania koszulki klubowo-szkolnej na zajęciach wychowania fizycznego oraz reprezentowania szkoły na zewnątrz. Na lekcji WF obowiązuje biała koszulka, ciemne sportowe spodenki (nie do kolana!) i buty sportowe o jasnej podeszwie (oddzielne na halę lub oczyszczone, oddzielne na zajęcia na zewnątrz). Zabraniam korzystania z tych samych butów na zajęciach na hali i na podwórku. Reprezentowanie szkoły na zewnątrz – jak wyżej; zawodnicy klubowi muszą występować w koszulkach klubowych lub własnych z nazwiskiem na plecach. Za brak odpowiedniego stroju odpowiada nauczyciel-opiekun-trener.

23)  Obiady będą na tym samym poziomie, jak dotychczas. Pierwszy tydzień obiadowy zaczynamy od następnego poniedziałku tj. od 9.09.2013r. Posiłki dla zerówek przygotuje w I tygodniu sąsiednie przedszkole. W ciągu pierwszego tygodnia września mamy obowiązek pomalować kuchnię (złuszcza się farba po malowaniu rok temu).

24)  Zerówka 9-godzinna: śniadanie w stołówce, pomagają panie z kuchni; obiad w stołówce, pomagają panie ze świetlicy; podwieczorek w stołówce, przygotowuję panie z kuchni, sprząta pani sprzątająca stołówkę.

25)  Nagrody prezydenta (do 10.09), wyprawka (do 6.09), Stypendia (do 15.09), remonty (do 10.09), zapotrzebowanie na remonty (do 30.09), plan nadzoru (do 15.09), ankieta o wynikach klasyfikacji za poprzedni rok (do 10.09), odpis socjalny (do 30.09), wnioski „Nauczyciel młody sercem” (do 15.09).

26)  Co dalej z nadaniem imienia dla naszego gimnazjum? Proszę zespół o konsultację z dyrektorem szkoły (Ewa Fiedorczuk).

27)  W dniach 2-3.09.2013r. pan dyrektor Andrzej Wróblewski i pani kierownik Grażyna Sobierajska przeprowadzą losowanie zmian rejonów do sprzątania. Nie dotyczy to woźnych, Anny Dudy, Zofii Gudel i basenu.

28)  Przypominam o przygotowaniu klas lekcyjnych do rozpoczęcia roku szkolnego (aktualne dekoracje).

29)  Dziękujemy za słodkości nauczycielom, którzy zdobyli awans zawodowy z życzeniami dla wszystkich udanego startu w nowy rok 2013/2014.

Ważne terminy w ZS 6 Białystok (już ustalone):

I m p r e z y   – do uzgodnienia:

Nazwa imprezy

Termin

Wykonawca

 

7 Grand Prix Podlasia na Nartorolkach

 

Adam Roszkowski+ trenerzy narciarstwa

 

10 Młodzieżowe Mistrzostwa Polski w Biegach Narciarskich

 

Waldemar Leszczyński

 

Otwarte Mistrzostwa Miasta w Narciarstwie Biegowym

 

Helena Leszczyńska

 

14 Narciarski Bieg Hubala

 

Adam Roszkowski

 

Finały krajowe w badmintonie

 

Marek Sadowski

 

Dwubój

 

Helena Leszczyńska

 

33 Memoriał Malinowskiego w Biegach Przełajowych

 

Tomasz Botwina

 

8 Puchar Polski Nauczycieli w Piłce Siatkowej

 

Beata Świrydowicz

 

7 Mistrzostwa ZS 6 w Pływaniu

 

Jarosłwa Czyżewski

 

4 MTSF (październik i czerwiec)

 

Nauczyciele WF

 

Konkurs wiedzy o sporcie/olimpiadzie

 

Monika Szawiel, Agnieszka Łopata

 

Konkurs Fair Play przez życie

 

Ewa Szewczyk

 

Nabór do klas sportowych

 

Zostaną wyznaczenia

 

Mistrzostwa ZS 6 w Biegu na 20m klas I-III „Sprintem przez szkołę”

 

Zofia Jabłońska

 

Plebiscyt na najlepszego sportowca ZS 6

 

Tomasz Muszyński

 

Mistrzostwa Szkoły w Olimpijce 2014

 

Beata Świrydowicz

 

Puchar Żubra  w Łucznictwie

 

Bogusław Rogalewski

 

Tabele LA i pływania

 

Zofia Jabłońska,

Jarosław Czyżewski

 

04.10.2013r.                           Podsumowanie sezonu sportowego 2011/2013 (godz. 18.00 hala + kawa)

10.12.2013r.                           Finał Igrzysk Wojewódzkich w Badmintonie Dziewcząt

11.12.2013r.                           Finał Igrzysk Wojewódzkich w Badmintonie Chłopców

14-15.12.2013r.                     Licealiada Wojewódzka  w Badmintonie Dziewcząt i Chłopców

16.12.2013r.                           Finał Gimnazjady Wojewódzkiej w Badmintonie Dziewcząt

17.12.2013r.                           Finał Gimnazjady Wojewódzkiej w Badmintonie Chłopców

23-31.12.2013r.                     Zimowa przerwa świąteczna

27.01-9.02.2014r.   Ferie zimowe

01.04.2014r.                           Sprawdzian klas VI (godz. 9.00, dodatkowy – 3.06.2014r.)

17-22.04.2014r.                     Wiosenna przerwa świąteczna

23-25.04.2014r.                     Egzamin gimnazjalny klas III (godzina 9.00 – hum., mat-przyr., jęz.obcy,

dod. 2-5.06.2014r.)

27.06.2014r.                           Zakończenie roku szkolnego

28.06-31.08.2014r. Wakacje

Ekstraklasa 2013/2014:

26-27.10.2013r.                                             UKS Hubal Białystok:           1-8,4-5,2-5,4-8,1-4,5-8

SKB Litpol Malow Suwałki   2-7,3-6,2-6,3-7,2-3,6-7

organizator UKS Hubal Białystok:

UKS Hubal Białystok-UKS Kiko Zamość, AZSUWM Olsztyn-BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa,

UKS Hubal Białystok-BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa, AZSUWM Olsztyn-UKS Kiko Zamość,

UKS Hubal Białystok-AZSUWM Olsztyn, BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa-UKS Kiko Zamość

organizator SKB LITPOL-MALOW Suwałki:

SKB LITPOL-MALOW Suwałki-UKS Plesbad Pszczyna, AZSAGH Kraków-MLKS Solec Kuj.,

SKB LITPOL-MALOW Suwałki-MLKS Solec Kuj., AZSAGH Kraków-UKS Plesbad Pszczyna,

SKB LITPOL-MALOW Suwałki-AZSAGH Kraków, MLKS Solec Kuj.-UKS Plesbad Pszczyna

 

16-17.11.2103r.                     …                     1-6,2-4,1-2,4-6

…                     3-8,5-7,3-5,7-8

organizator MLKS Solec Kuj.:

UKS Hubal Białystok-MLKS Solec Kuj., SKB LITPOL-MALOW Suwałki-AZSUWM Olsztyn,

UKS Hubal Białystok-SKB LITPOL-MALOW Suwałki, AZSUWM Olsztyn-MLKS Solec Kuj.

organizator AZSAGH Kraków:

AZSAGH Kraków-UKS Kiko Zamość, BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa-UKS Plesbad Pszczyna,

AZSAGH Kraków-BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa, UKS Plesbad Pszczyna-UKS Kiko Zamość

1-2.02.2014r.                         …                     1-7,3-4,1-3,4-7

…                     2-8,5-6,2-5,6-8

organizator UKS Hubal Białystok:

UKS Hubal Białystok-UKS Plesbad Pszczyna, AZSAGH Kraków-AZSUWM Olsztyn,

UKS Hubal Białystok-AZSAGH Kraków, AZSUWM Olsztyn-UKS Plesbad Pszczyna

organizator BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa:

SKB LITPOL-MALOW Suwałki-UKS Kiko Zamość, BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa-MLKS Solec Kuj.,

SKB LITPOL-MALOW Suwałki-BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa, MLKS Solec Kuj.-UKS Kiko Zamość

 

3-4.05.2014r.                         …                     finał o miejsca I-II i III-IV

1 – UKS Hubal Białystok

2 – SKB Litpol Malow Suwałki

3 – AZS AGH Kraków

4 – AZS UWM Olsztyn

5 – BKS Kolejarz Przemysłówka Częstochowa

6 – MLKS Solec Kujawski

7 – UKS Plesbad Pszczyna

8 – UKS Kiko Zamość

 

04.10.2013r. godzina 18.00

ZS 6 hala sportowa, stołówka

Podsumowanie sezonu sportowego UKS Hubal Białystok 2011/2013 (badminton, łucznictwo, narciarstwo, taniec)

– zaproszenie kierujemy do zawodniczek i zawodników, trenerów, instruktorów, nauczycieli, rodziców i naszych sympatyków

2-3.10.2013r.

Białystok

Propozycja na spotkania Roberta Mateusiaka i Nadieżdy Zięby popularyzujące badminton w Białymstoku i okolicy (organizują: Grzegorzewska, Jarocka, Dernoga, Szwabczyński i inni po uzgodnieniu z trenerem Grzegorzewskim)

14-15.09.2013r.

Białystok

XI

Ogólnopolski Turniej Juniorów Młodszych (Krynicki)

5-6.10.2013r

Białystok

V

Turniej Ogólnopolski Elity

12-10.2013r.

Białystok

 

XII Podlaski Turniej Badmintona Seniorów YONEX GAMES (Kaftański)

19.10.2013r.

Choroszcz

 

Podlaska Liga Badmintona – PLB (Dakowicz)

19-20.10.2013r.

Białystok

VII,XI

Ogólnopolski Turniej Juniorów i Młodzików

26-27.10.2013r.

Białystok

 

Ekstraklasa (Grzegorzewski)

09-10.11.2013r.

Białystok

 

Otwarty Ogólnopolski Turniej UKS (Grzegorzewska)

16-17.11.2013r.

Białystok

 

Mistrzostwa Województwa Podlaskiego w Badmintonie

16-17.11.2013r.

 

 

Ekstraklasa (Grzegorzewski)

23-24.11.2013r.

Białystok

IX,XII

Ogólnopolski Turniej Juniorów Młodszych i Młodzików Młodszych (Krynicki)

5-7.12.2013r.

Białystok

 

Międzynarodowy Drużynowy Turniej Badmintona Państw Europy Środkowo-Wschodniej U-19 (MS,WS,MD,WD,XD) zaczynamy drużynówką, kończymy turniejem indywidualnym (Grzegorzewski)

7.12.2013r.

Choroszcz

 

PLB (Dakowicz)

21-22.12.2013r.

Białystok

 

Otwarty Ogólnopolski Turniej UKS (Grzegorzewska)

21.01.2014r.

Białystok

 

PLB (Jarocka)

1-2.02.2014r.

 

 

Ekstraklasa (Grzegorzewski)

1-2.03.2014r.

Białystok

XII

Ogólnopolski Turniej Młodzików Młodszych (Krynicki)

25.04.2014r.

Białystok

 

Międzynarodowy Turniej Asów MTA 2014 żaczki i seniorzy (Jarocka, Szwabczyński)

26-27.04.2014r.

Białystok

 

Międzynarodowy Turniej Asów MTA 2014 junior młodszy (Krynicki)

3-4.05.2014r.

 

 

Finał ekstraklasy (Grzegorzewski)

17-18.05.2014r.

Białystok

 

Międzynarodowy Turniej Asów MTA 2014 elita (Leszczyński)

???

Suwałki

 

PLB

???

Kleosin

 

PLB

Lech Szargiej